5 Jul 2013

Platform Baru dan Wajah Baru


Assalamualaikum ahli PKHMS,

Kita telah mengharungi separuh daripada tahun 2013, pelbagai perkara yang telah diharungi, dikecapi dan ada yang telah dilepaskan untuk sesuatu perkara yang kita hadapi sekarang.

Kami dari pihak PKHMS juga menghadapi pelbagai kesulitan untuk menguruskan laman web pkhms.net disebabkan oleh kesilapan teknikal. Antara kesilapan teknikal ini adalah kelemahan keselamatan sistem yang mana ramai pengodam telah mengodam laman web PKHMS sehingga telah berjaya menceroboh pangkalan data untuk mengucar-kacirkan laman web tersebut. Oleh itu, kami telah memindahkan kandungan web berkenaan kepada bentuk weblog yang mana ia lebih mudah untuk diakses oleh ahli PKHMS serta tidak mudah digodam.

Oleh itu, kami dari pihak PKHMS ingin meminta maaf atas segala kesulitan yang wujud semasa mengakses laman web PKHMS. Semoga dengan adanya platform baru ini, ia dapat memudahkan ahli PKHMS untuk mendapatkan dan menyebarkan maklumat mengenai PKHMS.

Kepada sesiapa yang ingin memberikan makluman, berita serta iklan boleh email kepada pihak PKHMS di pkhms1981@gmail.com. Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan