12 Okt 2010

Naureen Rahil Sumayyah



Assalamualaikum wbt...

Pada rencana kali ini, pihak PKHMS telah mendapat berita gembira mengenai kelahiran seorang puteri yang comel dan sempurna. Beliau yang telah dilahirkan pada tanggal 15 September 2010 iaitu bersamaan dengan 6 Syawal 1431 Hijrah. Puteri ini telah dilahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur pada pukul 3.08 petang.

Kami dari pihak dan ahli PKHMS mengucapkan tahniah kepada ibubapa puteri ini iaitu Mohd Iskandar B. Mohd Yusof dan Nurul Aiza Bt. Mohd Zaki mengenai kelahiran puteri beliau. Buat pengetahuan ahli PKHMS, puteri kepada Mohd Iskandar dan Nurul Aiza ini diberi nama Naureen Rahil Sumayyah.

Dengan hadirnya Naureen Rahil Sumayyah ke dunia ini dapat menambahkan sinar kemesraan di dalam keluarga. Tahniah juga buat En Yusof (Tok Uda) dengan gelaran Datuk yang tidak ternilai diberikan oleh Allah swt.

Justeru, mari kita beramai-ramai mendoakan agar Naureen Rahil Sumayyah berada dalam keadaan sihat sejahtera hendak-Nya dan kelak besar nanti menjadi seorang wirawati yang memperjuangkan agama, bangsa dan negaranya.

P/S: Pihak PKHMS juga ingin memberitahu mengenai keadaan kesihatan En Yusof (Tok Uda) yang telah selamat menjalani pembedahan terhadap sakit yang dialami oleh beliau. Kita sama-sama menyedekahkan Al-Fatihah agar beliau sentiasa dalam keadaan sihat sejahtera. Al Fatihah.

Sila klik disini untuk melihat album Naureen Rahil Sumayyah >>


Maaf, kekurangan gambar kerana kekurangan sumber dari pihak ayah. Salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan