15 Dis 2010

Afifah


Assalamualaikum.....

Ruangan kali ini adalah untuk memperkenalkan lagi seorang hamba Allah yang telah lahir ke dunia ini. Hamba Allah ini adalah puteri kepada Nurhayati M Yamin dan pasangan. Ucapan tahniah dari ahli dan pihak PKHMS kepada pasangan ini kerana telah dikurniakan cahaya mata yang tidak ternilai harganya dari Allah SWT.

Puteri ini diberikan nama Afifah yang mana ia bermaksud berbudi bahasa, punya harga diri atau bermartabat tinggi. Puteri ini dilahirkan di Hospital Ampang Puteri, Kuala Lumpur. Beliau dilahirkan pada tanggal 28 September 2010 bersamaan dengan 19 Syawal 1431 Hijrah pada pukul 8.50 malam.

Namun begitu, puteri kepada pasangan ini masih berada di hospital kerana dijangkiti jangkitan paru-paru. Oleh itu, saya menyeru kepada ahli PKHMS agar mendoakan yang terbaik kepada Afifah. Semoga beliau berada dalam keadaan yang sihat dan normal seperti kanak-kanak lain. Semoga Allah memberkati beliau.

Tahniah kepada ahli PKHMS iaitu Muhammad Yamin aka Pak Lang Yamin kerana dikurniakan oleh Allah cucu yang ke 4. Semoga kedatangan Afifah ke dunia ini menjanjikan kesejahteraan dan kebahagiaan kepada keluarga beliau. Insyallah.

Sekian, terima kasih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan