21 Mac 2012

KEPUTUSAN SPM 2011


Assalamualikum semua,

Sempena hari keputusan SPM 2011, ruangan pada kali ini ingin mengucapkan tahniah kepada semua ahli PKHMS yang telah mengambil peperiksaan SPM pada tahun 2011. Kami berharap dengan keputusan ini, ia akan menjadikan titik perubahan dalam hidup anda dalam menghadapi satu tahap baru dalam hidup anda.

Setiap dari anda seharusnya bangga dengan keputusan anda, ini kerana keputusan itu juga yang menunjukkan kesungguhan dan usaha anda. Namun yang merasa kecewa terhadap keputusan SPM, jangan merasa sedih dan teruskan berjuang dalam mengejar cita-cita dan impian. Masih banyak yang boleh diperbaiki. Ingin diingatkan bahawa SPM bukan penentu kejayaan hidup tapi ia hanya permulaan untuk jaminan hidup.

Oleh itu, isi masa terluang anda semua dengan baik sementara menunggu panggilan IPTA dan IPTS yang kebanyakannya bermula pada bulan September. Kepada yang dipanggil ke Program Latihan Khidmat Negara, tunaikan tanggungjawab anda sebagai warganegara Malaysia.

Rajin-rajinlah ke pameran atau ekspo yang menawarkan khidmat nasihat mengenai pemilihan IPTA dan IPTS tidak kira di luar negara atau di dalam negeri bagi menentukan masa depan anda semua.

Sekian, terima kasih.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan