3 Jan 2014

Majlis Perkahwinan Noor Amalina Binti Zainal Abidin dan Mohd Azrul Nizam Bin Mohd Ismail

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Terlebih dahulu ingin meminta maaf atas kelewatan untuk menerbitkan ruangan pada kali ini. Ruangan kali ini adalah untuk memberi makluman mengenai majlis perkahwinan untuk puteri kepada Datuk Prof Haji Zainal Abidin dan Datin Siti Hanipah iaitu Noor Amalina dan pasangannya Mohd Azrul Nizam.

Pada tanggal 30 November 2013 bersamaan dengan hari Sabtu telah berlangsungnya majlis pernikahan diantara saudari Noor Amalina dan saudara Mohd Azrul Nizam dirumah Datuk Prof Hj Zainal Abidin di Gombak. Majlis ini telah selamat diraikan oleh keluarga, sanak saudara dan sahabat handai yang juga telah bekerjasama dalam memastikan majlis tersebut berjalan lancar. Bagi majlis persandingan mempelai ini, majlis telah berlangsung pada tarikh 1 November 2013 di Dewan Institut Pendidikan Guru Kampus Bahasa Antarabangsa, Bangsar, Kuala Lumpur.

Kami dari pihak PKHMS mengucapkan tahniah dan mendoakan semoga kedua mempelai ini dapat melayari bahtera perkahwinan dengan aman sejahtera dan cepat-cepat menimang cahaya mata.

Sekian, terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan