21 Ogo 2012

Mesyuarat Pakatan Keluarga Haji Mohd Shah 2012


Assalamualaikum semua ahli PKHMS,

Alhamdulillah, syukur ke hadratNya kerana dengan berkat dariNya dapatlah pada hari raya ke-2 pada tahun ini kita berkumpul sekali lagi di Mesyuarat PKHMS 2012. Pada tahun ini, mesyuarat PKHMS ada mencatatkan sejarah kerana mesyuarat ini telah dihadiri oleh keluarga kita yang berasal dari negara jiran kita iaitu yang berada di Singapura. Pihak PKHMS menyambut baik kehadiran ini dengan mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga dan mengharapkan perkara yang baik ini berterusan bagi mengukuhkan ikatan kekeluargaan didalam PKHMS ini.

Untuk mesyuarat pada kali ini, pelbagai perkara yang dibincangkan untuk menambahbaik pertubuhan PKHMS ini. Antara perkara-perkara yang dibincangkan adalah:
  1. Ucapan kata-kata aluan dari pihak Singapura
  2. Pendaftaran ahli dan pembayaran yuran tahunan
  3. Sumbangan pendidikan anak-anak ahli PKHMS ke IPTA/IPTS
  4. Laporan Penyata Kewangan Tahunan PKHMS 2012
  5. Penubuhan Koperasi PKHMS serta perlantikan jawatankuasa
  6. Penjualan baju kemeja-T PKHMS
  7. Perkara-perkara berbangkit
Perbincangan selanjutnya mengenai perkara-perkara berbangkit akan dibincangkan didalam mesyuarat seterusnya oleh ahli jawatankuasa PKHMS. Terima kasih kami dari pihak PKHMS terhadap sokongan yang diberikan dan harap pada tahun hadapan dapat diramaikan lagi penyertaan untuk mesyuarat ini. Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan