19 Ogo 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1433H


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua ahli PKHMS,

Alhamdulillah syukur kepada Allah yang maha Esa kerana dengan izinNya dapat kita menjalani ibadah puasa selama hampir sebulan di bulan Ramadhan. Kini tibanya bulan Syawal sebagai tanda kemenangan kita dan ia disambut dengan rasa yang penuh kesyukuran.

Kami dari pihak PKHMS dengan penuh rasa hormat ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua ahli PKHMS yang berada di Malaysia, Singapura mahupun yang berada di luar negara. Semoga hari raya kali ini disambut dengan kemeriahan dan kegembiraan tanpa melupakan tanggungjawab kita sebagai seorang muslim.Kepada yang balik ke kampung dan ingin memulakan perjalanan menuju ke destinasi masing-masing, diharap pandu dengan selamat dan berhati-hati di jalanraya. Inshallah.

Kami dari pihak PKHMS ingin menjemput ahli PKHMS untuk hadir ke mesyuarat PKHMS pada malam hari raya kedua bersamaan dengan 20hb Ogos 2012 di Surau Balai, Kampung Melaka Pindah, Alor Gajah, Melaka. Mesyuarat akan bermula dengan solat maghrib berjemaah dan diakhiri dengan mesyuarat PKHMS. Kehadiran anda dialu-alukan.

Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan